środa, 5 października 2016

Liebster Blog Awards 1 cz 2

Wkońcu się zebrałam i weszłam, żeby coś tu pisać, ale patzrzę, a tam jest niedokończony Liebster Blog Awards, dlatego tu macie kontynuacje tamtego postu. Znajdują się tu kolejne pięć pytań

6. Twój wymarzony prezent?

W sumie to niewiem nie zastanawiałam się nad tym.
7. Ulubiona książka?

Uhh tu może być ciężko, bo nie mam ulubionen jednej. Jest ich tysiące, które śmiało mogłabym polecić, ale kiedyś zawsze mówiłam, że Heartland więc teraz też tak pisze.
8. Ulubiona potrawa?

Spaghetti mojej mamy oraz makaron z dodatkami mojego taty
9. Co robisz w wolnych chwilach?

Czytam, czytam oraz spędzam czas ze znajomymi noi pisze .
10. Czy jesteś z siebie dumna/dumny?

Zależności w czym . Jeśli chodzi o tego bloga to niezabardzo , ponieważ strasznie go zaniedbałam, e jestem z siebie dumna, że wogóle miałam odwagę cokolwiek tu napisać i pokazać moje wypociny innym chociaż zdawałam sobie sprawę, że nie są idealna.



Szczystym sumieniem polecam jej bloga:

Możliwe, że za niedługo coś dodam. Aaa i przepraszam za wygląd tego posta jednak na telefonie strasznie jest źle cokolwiek opublikować więc jak znajdę czas to poprawię na komputerze.

Do zobaczenia
alek-sandra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz