środa, 13 lipca 2016

Liebster Blog Awards 1 cz 1

Nominowała mnie Avastra. Teraz odpowiem na tylko 5 pytań chociaż jest ich 10.
Pytania:

1. Czemu założyłaś/łeś bloga?
1. W sumie to niewiem. Strasznie długo z tym zwlekałam chociaż miałam wszystko gotowe. Zastanawiałam się pare miesięcy, aż w końcu stwierdziłam, że spróbuję swoich sił. To było natchnienie.


2. Gdzie chciałabyś/chciałbyś wyjechać na wakacje?
2. W sumie to niewiem. Jest wiele miejsc warte zobaczenia.

3. Ulubiony Kolor?
3. Nie mam ulubionego kolory, ale chyba czarny, bo do wszystkiego pasuje i kryje w sobie taki mrok, tajemnice, coś niezwukłego.

4. Prowadzenie bloga sprawia ci przyjemność?
4. I to jak. Jak czytam komentarze czuję dume? Radość? To dziwne, ale nawet gdy to są to krytyczne opinie czuję się tak jak wcześniej napisałam. Bo jednak ktoś stracił trochę swojego cennego czasu, żeby napisać ,, porady" dla mnie.

5. Jak oceniasz swoją pracę na blogu?
5. Strasznie zaniedbałam swojego bloga i strasznie się z tym czuję. Ja mam coś takiego, że nie umiem samą siebie ocenić. I zazwyczaj oceniam się bardzo nisko.

Ok na następne pięć pytań odpowiem kiedy indziej.

Aaa i rozdział pojawi się raczej w sierpniu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz