niedziela, 23 października 2016

Rozdział 7 ,, A może jednak'' cz. 2

( Karolina ciąg dalszy snu)

 Ten koszmar miał się już skończyć lecz on jeszcze trwał.
Znajdowałam się w miejscu gdzie nic niema.
Jestem w czarnej dziurze. Zagłębiałam się w nią coraz bardziej i bardziej lecz wszystko się nagle zatrzymało. Rozbłysło światło.
Niespodziewanie pojawiły się przeróżne stwory, które po chwili zniknęły.
Znów zapanowała ciemność. Niestety na tym się nie skończyło. Usłyszałam głosy.
Zlewały się ze sobą, ale ja je odróżniałam. Rozumiałam każde słowo. Głowa mnie bolała. Każde zdanie było jak ostrze wbijane w ciało.

                                                            *-*-*-*-*-*-*-*

                                                      Tajemnica Tajemnicą
                                                          Miłość Miłością
                                                Przeznaczenie Przeznaczeniem
                                                      Które zostanie spełnione

                                                            *-*-*-*-*-*-*-*    

                                                                   Wojna
                                                                 Demony
                                                                Amulety
                                                                Śmierć

                                                            *-*-*-*-*-*-*-*

                                                         Śmierć nadchodzi
                                                  Śpieszcie się śmiertelniczki
                                                            Czas ucieka
                                              A my dłużej czekać nie możemy

                                                        *-*-*-*-*-*-*-*

                                             Dobro i zło zwalczą śmierć 
                                                       Śpieszcie się

                                                       *-*-*-*-*-*-*-*

                                                 Księga czeka nie otwarta
                                             Tajemnica czeka w niej nieznana
                                                         Śpieszcie się

                                                        *-*-*-*-*-*-*-*

                                                    Zegar, Wskazówka 
                                                        Czas ucieka
                                                       Śpieszcie się

                           --------------------------------------------------------
Strasznie dawno mnie tu nie było. Strasznie was za to przepraszam. Rozdział miałam już dawno gotowy, ale mi się nie spodobał więc go usunęłam i napisałam nowy. Moim skromnym zdaniem jest lepszy od tamtego. Mam nadzieję. że ktoś tu jeszcze jest.
Bardzo dziękuję już za 1000 wyświetleń. Dla was pewnie to mało, ale dla mnie naprawdę dużo to znaczy.
alek-sandra

1 komentarz: