poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Rozdział 5 ,, Kim ja jestem? " cz 1

( Karolina )
-------------

Nie wiedziałam, że jedno zdanie tyle może zmienić. Usłyszałam tylko  ,, Jesteś człowiekiem z nad przyrodzonymi mocami tak jak ja, twoi rodzice i pani Klara". To było takie dziwne uczucie. Na wszystko teraz patrzyłam inaczej. Reszta informacji trafiała do mnie błyskawicznym tempem. Mój mózg nie mógł wszystkiego pojąć. Moi rodzice żyją, jest jakiś magiczny wymiar, istnieją czarodzieje, czarownice itp. Nie mogłam tego pojąć. Wszystko to co mówiły te dwie kobiety było niemożliwe, chociaż coś w środku mnie mówiło mi, że to jest prawda, a ja jestem jedną z nich...



Właśnie jedną z nich... czyli kim...



No właśnie w takim razie kim ja jestem wróżką, duchem czy kim? Inaczej, jest świat o nazwie, której nieznam. Żyją tam trzy ,, ludy " czy coś takiego. Dobro, zło oraz śmierć, a noi jeszcze część neutralna, ale mniejsza o to. Oni wszyscy prowadzą ze sobą odwieczną walkę i dobro zawsze wygrywało, ale przy ostatniej wojnie dołączyła się śmierć i część lepsza przegrała. Wszystkie te ,, ludy " miały swój kierunek geograficzny:
- północ =  dobro
- zachód = zło
- południe = śmierć
- wschód = część neutralna
Dobro przegrywało więc ja z rodzicami musieliśmy uciekać i trafiliśmy do cioci Natalii. To wszystko jest takie skomplikowane i niemożliwe, ale z drugiej strony wszystko trzyma się kupy.


Już wszystko zrozumiałam... już wiem ...

Wszystko koło mnie ucichło, a ja przenisłam się przed dużym domem. Byłam tu kiedyś. Byłam we śnie kiedy wszystko się paliło. Teraz nie było inaczej. Wszystko było jak w filmie. Magiczne istoty uciekały próbując uciec przed śmiercią. Niewszystkim się to udawało. Moją uwagę przykuły dwoje dzieci. Rozpoznałam  tam siebie, gdy byłam mała i... no właśnie kim jest ten chłopiec. Podeszłam tam. Usłyszałam słowa ,, Siostrzyczko nie płacz rodzice nas stąd wydostaną...

Niewiem co mówił po tem, ponieważ znalazłam się w domu w salonie. Widziałam zszokowane i zmartwione spojrzenia kobiet, ale ja i tak myślałam nad tym co zobaczyłam i usłyszałam...

------------------
Kolejny rozdział. Jak się podoba? Ja wolę tego posta nie komentować. Zrobiłam ankietę mam nadzieję, że oddacie swój głos.
Pozdrawiam
alek-sandra

1 komentarz:

  1. Niezłe! Masz talent!

    Pozdrawiam.
    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń